Kan ik een product in een ander kleur of andere maat bestellen? Ja, Kies een kleur uit de staalkaart of vraag naar de mogelijkheden voor een bepaalde kleur. Je kan een product in een andere maat bestellen op voorwaarde dat de stof nog op voorraad is, of kan nabesteld worden. Als de stof niet meer beschikbaar mocht zijn stel ik je graag een alternatief voor.
Ik ben op zoek naar iets wat niet op de site staat. Als je op zoek bent naar iets specifieks, neem gerust contact met me op. Ik bekijk graag of ik u verder kan helpen. Vaak is het dan gemakkelijkst als u eens langskomt in het atelier.
Welke maat kies ik best? Maat 0 komt overeen met confectiemaat 34-36 Maat 1 komt overeen met confectiemaat 38-40 Maat 2 komt overeen met confectiemaat 42-44 Maat 3 komt overeen met confectiemaat 46-48
Wat moet ik doen als ik twijfel tussen twee maten? Als je niet zeker bent van je maat kan je best gewoon je maten doorgeven. Ik kijk dan voor u welke maat geschikt is, of maak het stuk voor u op maat. Weet je niet hoe je je maten kan opmeten, vraag info: ik geef je graag via mail door hoe je best je maten kan opmeten.
Kost een topje op maat meer dan een standaardmaat? Nee. Ik maak alles graag voor u op maat. Dit hoort bij onze service. De kostprijs varieert wel per gekozen model, afwerking of keuze van de stof. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang? Dit kan per bestelling verschillen. Als een stuk op voorraad is wordt het dezelfde dag nog verstuurd. Bij een stuk dat nog gemaakt moet worden is dit uiteraard langer. De maximale wachttijd voor een kostuum op maat is 6 weken. Ik informeer u graag over de vermoedelijke leveringstermijnen. (een topje of een rok op maat wordt meestal binnen de 14 dagen opgestuurd)
Kan ik stukken in een winkel komen passen en kiezen? Ik heb geen winkel, maar in het atelier is een grote keuze aan pasmodellen. Kom gerust langs na afspraak. Breng dan zeker stukken waarmee je graag wilt combineren mee
Hoeveel verzendkosten zijn er? Standaard verzendkosten bedragen 4,90€. Vanaf een bedrag van 40€ betaalt u geen verzendkosten meer.
Kan ik een bestelling terugsturen? Terugsturen van een bestelling gebeurt altijd na overleg. Als iets niet volgens wens ik bekijk ik graag samen met u hoe dit het best verholpen kan worden.
Wie betaalt het terugsturen? Dit hangt af van de reden van terugsturen. Als er iets mis is met de kwaliteit van het stuk (vb een naadje dat loskomt) zijn de kosten voor bellybelle. Heeft u een stuk op maat besteld en voldoet de pasvorm toch niet, dan kan u het stuk na overleg ook op kosten van bellybelle terugsturen. Dan wordt de aanpassing uitgevoerd en wordt het stuk naar u teruggestuurd. Heeft u een verkeerde maat of kleur besteld dan betaald u de kosten van het terugsturen. In overleg wordt een ander stuk opgestuurd of kunt u een terugbetaling vragen. In overleg bekijken we samen wat voor u de juiste oplossing is.